Foto´s bij reisverslag - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van Janita Zwarteveld - WaarBenJij.nu Foto´s bij reisverslag - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van Janita Zwarteveld - WaarBenJij.nu

Foto´s bij reisverslag

Door: Douwe Visser

Blijf op de hoogte en volg Janita

11 Februari 2011 | Ghana, Bolgatanga

Beste volgers van Janita, er staan nu ook wat foto´s van Janita haar huis, kamer en dorpje op de site. Veel plezier!

Groetjes, Douwe

• 11 Februari 2011 - 21:49

Diana:

Sjiek de friemel, wat 'n mooie hotelkamer heb je! Die stoel maakt het tot drie sterren...
    Leuk om zo de omgeving te zien waar je nu in verkeerd. En dat manden vlechten is gaaf zeg, wil ik van je leren, als je terug ben. Vindt het wel heerlijk Afrikaans, dat die vrouw naast je lekker achter over hangt... ;-)

Blijf lekker genieten en veel plezier bij de nijlpaarden morgen hé. Pas op zijn gevaarlijke beesten, wil je ze toch aaien, doe dat dan met je linkerhand. Lijkt me namelijk dat je uitgestoten wordt in Ghana als je geen rechterhand meer heb...

Liefs Diana

• 16 Februari 2011 - 21:30

TanteCorrie Ome Theo:

Lieve aimbatta,

Hele leuke brieven. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heel fijn dat je in een leuk gezin zit. Een mooie naam heb je gekregen, die vergeten we niet. Maak er wat moois van. Wij denken aan je. En worden op de hoogte gehouden van je reilen en zeilen. Het is hier nu ook zomers. Lieve Aimbatta lieve groetjes van tante corrie en ome theo doeiiiiiiii

• 18 Februari 2011 - 13:23

Monique Van Tietema:

He Meisie alles goed ik lees net je verhaal wat heb je nu al veel mee gemaakt zeg maar ook mooi.
    We missen je wel hoor vooral ik zaterdag middag maar we zijn al 2 weken verder ha ha schiet al op.
    Maar geniet van alles en wees voorzichtig,ik blijf je verhalen volgen heel veel groetjes van mij en Jolanda doei. o ja nog gefeliciteerd bijna vergeten als je er weer bent krijg je van mij een gebakje lief he ha ha