Eerste Berichtje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Janita Zwarteveld - WaarBenJij.nu Eerste Berichtje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Janita Zwarteveld - WaarBenJij.nu

Eerste Berichtje

Door: Janita Zwarteveld

Blijf op de hoogte en volg Janita

24 Januari 2011 | Nederland, Utrecht

Lieve lezers,

Hier dan het eerste berichtje op mijn site die ik ga bij houden tijdens mijn reis in Ghana.
Over ongeveer anderhalve week vertrek ik naar Ghana om daar mijn bacheloronderzoek van mijn studie Culturele Antropologie te doen. Ik ga voor ongeveer 11 weken in een klein dorp (Nyariga) in het Noorden van Ghana wonen. In dit dorpje zal mijn onderzoek zich richten op de relatie tussen stad en platteland. Hierbij wil ik kijken hoe deze relatie tussen stad en platteland gebruikt kan worden als manier van de burgers om met hun armoede in het dorp om te gaan. Om dit te kunnen onderzoeken zal ik deelnemen in het dagelijks leven van de mensen in Nyariga. Ook zal ik met deze mensen interviews houden.
Deze site zal ik niet gebruiken om mijn onderzoeksresultaten op te publiceren, maar het zal vooral gebruikt worden om jullie te informeren over mijn persoonlijke belevenissen in Ghana.

Ik kijk er steeds meer naar uit om naar Ghana te gaan, en nu ook deze site is aangemaakt krijg ik ook erg veel zin om jullie via deze weg te vertellen over mijn belevenissen in Ghana!

Liefs, Janita

  • 24 Januari 2011 - 15:00

    Douwe:

    Ha Ghana, here she comes!

  • 24 Januari 2011 - 15:10

    Gabriella:

    Hey lieve Janita,
    Alvast heel veel plezier en succes met alles!! Wanneer vertrek je precies?

  • 24 Januari 2011 - 15:22

    Marie-José:

    Leuk! Ik ben benieuwd naar je verhalen :). Alvast heeeeel veel succes/plezier!

    Xx

  • 31 Januari 2011 - 10:53

    Lonneke:

    Wieeee spannend!!!
    Het komt steeds dichterbij!
    Geniet ervan meisje!

  • 01 Februari 2011 - 07:57

    Greet Uit Druten:

    Hoi Janita,
    Nog een dagje te gaan... en dan gaat de grote reis beginnen. wij willen je keiveel succes wensen en zijn heel benieuwd naar je verhalen.
    Maar eerst nog afscheid nemen. Sterkte ermee!
    Lieve groet van Jan-Pieter, Greet, Lana en Jiu-Lin.

  • 01 Februari 2011 - 18:09

    Diana:

    Hey Janita,

    deze link is opgeslagen in mn favorieten; kga je volguh! Geniet de laatste uurtjes van de vertrouwde mensen om je heen, daarna veel sterkte met afscheid nemen!

    Liefs diana

  • 02 Februari 2011 - 10:39

    Nienke En Jaap:

    Heel veel plezier en geniet ervan. We kijken uit naar jouw verhalen.

  • 02 Februari 2011 - 15:13

    Arno:

    hey Janita, superveel plezier daar en veel succes met je veldwerk!! Arno (vriendje v Anna, remember?)

  • 03 Februari 2011 - 18:30

    Lonneke:

    Whaaa je zit er nu vast al helemaal!
    Ik ben zoo benieuwd!! Ben echt mega jaloers op je! Alleen al de temperatuur!
    Geniet ervan meisje, ik kijk super uit naar je verhalen!
    Liefs Lonneke

  • 04 Februari 2011 - 20:48

    Trudie:

    Net deze site onder favorieten opgeslagen en gezorgd dat we een berichtje krijgen bij elk nieuw verslag. Laat de verhalen nu maar komen! Vergeet je niet in te smeren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Janita

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 58990

Voorgaande reizen:

16 Juli 2012 - 21 December 2012

master-onderzoek

02 Februari 2011 - 21 April 2011

Bacheloronderzoek in Nyariga

Landen bezocht: